Sunday 11 April 2010

BACK TO WORK......

Assalamualaikum.
Mulai esok, saya akan melapor diri dan mula bertugas semula, setelah berehat @ belajar selama setahun setengah. Ini bermakna rutin harian saya akan berubah daripada menjadi surirumah @ student kepada pekerja. Dan ini juga bermakna, masa saya untuk berblogging mungkin akan agak terbatas. Sehari dua ini juga saya telah mula sibuk menguruskan, menyediakan, menyiapkan diri untuk bertugas semula. Hinggakan tidak sempat untuk membalas komen-komen anda dan menyapa teman-teman baru di sini. Apapun, terima kasih banyak-banyak pada yang sudi memberi komen dan melawat blog ini. 
Kita tunggu dan lihat bagaimanakah keadaan tempat baru saya nanti......
Hmmm...........berdebar-debar pulak nak masuk kerja semula...., macamana bos, anak buah, kerja, etc.... 

No comments:

Post a Comment