Thursday 12 March 2009

geram di pagi hari

dah lama gak tak update blog nie. sibuk dgn assignment, pastu baru balik holiday lagik. we will story about the holiday later.
pagi nie aku geram betoi la..mcm biasa, aku hantar Farhanah ke school. time aku hantar biasanya pintu memang dah tutup. sampai je situ, aku pun bagi la salam kat tingkap yang memang terbukak tu. aku nampak ada cikgu sorang tengah duduk membelakangi tingkap, makan rasanya. tak der ler jauh pun tempat duduknyer dengan tingkap tu. satu salam. tak der respon. salam lagik. sama gak. salam lagik. kata ler memula tu terslow suara aku nie, so for the second one and the rest mesti ler lagik keras suara kan..pun sama, tak der respon. aku pun dah rasa angin semacam. so, nak bagi relaks sikit, aku pun ajak Farhanah duduk kat tebing batu depan tu. macam relak2 kat shopping complex plak. duduk2 situ about 5 minutes, finally, aku bukak grill dan ketuk terus pintu. hah...baru ler menjelma cikgunyer. berulang kali la dia mintak maaf coz' tak dgr tadi. aku tanya la gak, tak dengar ker aku dah bagi salam banyak kali, heh..heh.. saja jer...
bukan apa, next time be alert la skit. kalau kita ada urgency kena hantar cepat, kan problem tu. i don't mind kalau dia memang duduk jauh. tapi, memang dekat giler ler tingkap dgn tempat duduk dia tu. maybe ada masalah sound skit kot...heh..heh..
aku tak ler marah, cuma geram jer....

No comments:

Post a Comment