Thursday 18 March 2010

AKHIRNYA MILIKKU JUA...

Assalamualaikum.
Finally, aku dapat juga apa yang aku tunggu dan tercari-cari selama ini.
Semalam, secara rasminya ia berada depan mata aku. Rasa sungguh excited, tak dapat digambarkan. (mengubat sedikit ketensionan aku...)...

Puas aku belek-belek. Tengok depan. Tengok belakang. Intai-intai kat dalamnya. 
Sangat menarik.
Aku tak sabar nak meneroka dunia dan kehidupan bersamanya. Tak sabar nak mengembara bersamanya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh Eclipse ku...
Hah..hah..korang mesti ingat apa punyakan..hah..hah...sudah kena..
Koleksi Twilight Saga la, book III yang dah abih kat MPH Putrajaya hari tu. 
Semalam en hubby pegi klcc, aku pesan tolong belikan kalau ada. Kat situkan ada bookstore besar, Kinokuniya. Mana tau, ada stok. TQ darling.
So, now lengkap sudah koleksi Twilight Saga aku.
Bolehlah aku sambung membacanya setelah tergendala seketika.....Apakah kesudahannya kisah Edward, Bella, Jacob, Cullen's famili, vampires, etc. Walaupun sebenarnya aku dah tahu 'ending'nya..aku dah baca sinopsis semua siri tu...
Just for my satisfaction...

1 comment: