Monday 22 November 2010

HARI KEMAS MEJA

Hari tu ada lawatan atau lebih tepat lagi pemeriksaan oleh penilai untuk anugerah persekitaran berkualiti.


So, ni kali ke-2 aku mengemas meja dan bilik dengan gigihnya dalam tempoh satu bulan. Huh..! Apa ke semak benar meja ni...


Sebelum ni dah clear dah meja untuk pemeriksaan sebelum ni. Biasalah, sepah semula, bukan sepah apa, penuh fail, folder, kertas-kertas atas meja. Tak retilah buat keje kalau meja kosong je..Rasa macam tak buat keje pulak.....

Bos pun kalau tengok meja sepah, mesti kata, rajinnya anak buah aku buat keje, sebab banyak betul bahan rujukannya....hah..hah...


Paling syahdu, hari tu, PP aku bila masuk bilik, siap terkejut lagik tengok keadaan bilik aku dan bagitau, bilik aku nampak lain, meja kemas gila...Heh..heh..kembang semangkuk aku. Kali ni je la vin, u tengok meja i kemas....heh.heh. Lepas ni sepah balik...


Pada masa yang sama, terlintas di kepala, teruk benarkah meja aku sebelum ni???? hahhh..hah...hahhh...

No comments:

Post a Comment