Monday 21 March 2011

Tumbang Lembu

Baru-baru ni, alhamdulillah seekor lembu selamat ditumbangkan. Buat kenduri kahwin ke???
Bukan.....
Kenduri akikah anak-anak buah aku, Syafiq dan Faris. Kenduri dibuat di rumah keluarga aku.
Disebabkan tumbang lembu so menu kebanyakannya berasaskan daging lembu la.
wajah-wajah anak buah aku, Syafiq dan faris.

Terima kasih pada jiran tetangga yang sudi membantu memotong, menyiang, memasak, membasuh, mengemas sepanjang kenduri tu. Terima kasih daun keladi. Terima kasih juga pada yang sudi berkunjung.

2 comments:

  1. alhamdulillah..tumbang lembu ye..pasni tumbang kambing lak..hehe..jemput la dtg ke blog saya.. jom baca 28games yang boleh diapply ke baby n toddlers dan utk kanak2 ..layannn http://www.mamafaiz.com/2011/03/28-games-to-play-on-go-anywhere-at-pos.html

    ReplyDelete
  2. Cery,
    thanks singgah sini. Saya selalu jalan-alan kat blog cery, as silent reader.

    ReplyDelete