Monday 25 July 2011

Demi tugas

Petang ni, Insyaallah, aku akan bergerak ke PD. Kursus 3 hari.

Dah lama sungguh aku tak pergi outstation/kursus yang jauh-jauh ni. Kali akhir aku outstation tinggalkan Nurin hana masa dia baby lagi. So, dia tak tau apa-apa lagi masa tu. Belum faham yang ibunya takda di sisi. Tapi, sekarang ni dia dah bijak. Tidur malam nak peluk-peluk.

Masa aku bagitau dia, "ibu nak pegi kursus, nanti Nurin hana duduk dengan Papa ye....". Dia melalak dah..Hmm..camna tu..

By the way, harap-harap, she'll be okay with her Papa...Anak ibu baik kan...

Sebenarnya, aku mood sedih jugak ni...Nak tinggalkan anak, bukan senang weii... Masa hantar pergi school, tadi, rasa sebak je hati aku ni..Huh.Huh.. Ni baru kursus dekat pastu sekejap je. Camna la kalau kena pergi yang jauh-jauh, makan 2-3 minggu... Mau aku pulak melalak nanti tu...

1 comment:

  1. mas, good luck kursus...aku faham sangat perasaan ekau tu sebab pagi tadi dpt jadual kursus aku yg baru...(coz aku jadi trainer sekarang) kena banyak buat kursus...dari Sept-Dec asyik kursus je memanjang. Lagi tension eh...

    ReplyDelete