Friday 25 November 2011

Cinta Hati sudah Kembali....


Yess.... cinta hati ku sudah kembali.....
Twilight Saga: Breaking Dawn part 1.

Malam ni, aku akan menonton secara berduet dengan cik abe. Nurin hana? Ada la sekali, mana nak tinggal buah hati pengarang jantung kami tu. Aku kata secara berduet sebab cerita macam ni bukan taste Nurin hana la. Confirm Nurin hana tak tengok punya. Harap-harap anak ibu berkelakuan baik malam ni kat panggung ye.... ibu nak feeling feeling malam ni..heh..heh..heh...

Tahun lepas masa tengok eclipse, dibantainya Nurin hana nak memerut pulak masa tu. so, sebagai ibu mithali terpaksalah aku tinggalkan scene yang tengah best tu, uruskan panggilan alam tu. Malam ni kalau nak memerut lagik, ajak papa ek.... Ikutkan perkiraan aku, malam ni patutnya ada aktiviti tu. Camna aku tau? Hai...kata ibu mithali kan..... So, Yang, please be ready.....

Edward, Bella......tunggu i yee...............

No comments:

Post a Comment