Thursday 2 July 2009

4?...NO...3 ONLY...

hmm..angan2 tinggi..tapi rupanyer tak mampu nak buat...
alkisahnyer, kononnye aku nak amik 4 paper sem nie. tu jer paper yang tinggal selain master project paper. so, kalau abihkan sumer sem nie, next sem boleh fokus pada project paper jer. pas nengok timetable, aku pun menregisterkan diri untuk 4 paper tu.
tapi...
after attending all the classes, rasanyer tak boleh nie...tak menang tangan aku nak handle assignment kalau bebanyak..pikiir punyer pikir, aku drop kan satu paper, IR. paper IR nie banyak benar assignment nyer..lecturer pun cam skima jer..very academician..(betui ker..spelling..?). aku pun maleh dah nak pening2, consult dgn uum coordinator. dah lepas sesi add-drop, so aku kira tarik diri (TD) ler untuk paper tu. dalam slip exam nanti, still kuar nama paper tu tapi, resultnyer TD la..

No comments:

Post a Comment