Monday 20 July 2009

SIRI BENGANG

Aku tak tau la kat mana masalahnyer nie????? benda nie memang mengganggu jiwa & raga aku. skang nie aku dah sem 3, tapi yuran still tertunggak daripada sem 1 lagik. mana aku tak bengang!!!!!
berpuluh2 kali dah aku call kolumpo, reminding them untuk settlekan problem tu secepat mungkin. aku call gak main campus. yang aku tak tahan tu, bila aku call sini, orang sini kata dah hantar all documents ke main campus, bila aku call sana lak, depa kata tak terima apa2 dari kolumpo. Diorang nie cuba nak main tarik tali dgn aku ker???
Last week aku call main campus, tanya depa psl status hutang aku tu. again....i heard same reason as before...did not received any documents from kolumpo..they asked me to faxs the documents. ok, fine...aku call kolumpo lak & again she said already submitted the documents. eeii...mau sasau aku camni..mana la sesat documents tu sumer..?????
Atas nasihat senior kat main campus (scholar also..), anything in written. so, aku hantar surat officially ke bendahari main campus psl tunggakan yuran pengajian aku tu beserta dgn salinan document yang diperlukan. aku salinkan gak ke kolumpo & my penaja.
pasni, apa lagik alasan depa nak bagi. bengang betul la aku. silap2 kang tak boleh grad aku..padahal bukan salah aku..
hopefully, everything will be settle as soon as possible...

No comments:

Post a Comment