Friday 24 July 2009

EH..KASUT SAPA TU.....

As usual, yesterday aku amik Farhanah dari school. Turun dari kete, dari jauh aku nampak dia tengah main music chair dengan kengkawannyer. Ala...yang ramai2 pusing kerusi diiringi muzik & rebut duduk bila muzik dihentikan!!! Pandai pulak dia main. Bila muzik berhenti, elok jer dia duduk kat kerusi...
Bila Farhanah nampak jer ibu nyer nie, terus berlari gi kat aku. Terus takmo main dah. Aku suruh gak main smula tapi takmo dah.
Tetiba, mata aku terpandang kasut kat kaki Farhanah. Sapa la punyer kasut yang disarungkannyer tu. Mesti kasut kengkawan la tu. Aku tak da tinggalkan kasut kat school. Aku tanya la cikgu alin, sapa punyer kasut tu? Cikgu tanya aku balik, "bukan kasut dia ker..??".Cikgu kata Farhanah yang amik sndiri kasut tu dan pakai.
heh..heh...tau apsal Farhanah boleh pakai pilih & amik kasut tu dlm banyak2 kasut yang ada? Kasut tu exactly@sebijik cam kasut dia kat rumah. same colour, green. Tu agaknyer Farhanah ingat kasut dia...
rupanyer, kasut orang daaa.....

No comments:

Post a Comment