Saturday 23 January 2010

BIRTHDAY GIRL @ THE PARTY

Assalamualaikum.
Nak kongsi few pics masa birthday my mom. Buat lewat skit, dalam seminggu lebih lepas tarikh sepatutnya. Aku kena settlekan segala urusan berkaitan study dulu. Dah settle, baru boleh enjoy!!!!
saja nak ek skit, kek tu aku sponsor ye, hah..hah...Kitorang adik-beradik pakat bawak makanan masing2, so mak tak payah masak. Takkan le, birthday girl kena masak pulak kan...Malam tu ada sate (adik aku, epul sponsor), kfc (adik aku, choi sponsor), & of course kek la. sapa sponsor? sendiri mau ingatlah..hah..hah...lupa pulak, ada kuih kasui yang kaler hijau tu. yang tu, birthday girl buat untuk minum petang... 

sedapnya....hazelnut cheese cake. aku dah makan 2 kali kek ni, tapi sampai skarang tercari2 kat mana cheese nya. dah gaul skali dgn kek kot...
kasi close-up skit..
 

tara....ni la birthday girl. my mom tengah nak merenjis my brother. terpaksa letak gambar lain coz' gambar2 malam tu tudung sumer terbang. makan2 famili kan...

No comments:

Post a Comment