Wednesday, 14 July 2010

"PEMBANTU" Yang Rajin

Sekarang ni, agak ringan kerja saya kat rumah sejak dua menjak ada "pembantu" ni..heh..heh...
"Pembantu" saya ni memang rajin, tak payah suruh dah buat dulu. Tak macam sesetengah orang tu, bila kita cakap, baru buat.
So, ada sesapa di luar sana yang memerlukan 'pembantu' untuk melipat baju?
Boleh la contact gadis manis di bawah ni...hehh..hehh...
 sempat lagi layan tv tu...
 servis melipat kain dan menggosok sekali...harga boleh runding....:D

TQ Darling Hana, anak ibu yang rajin...semua nak tolong.......angkat pinggan mangkuk, basuh cawan, etc....Semoga sikap rajin membantu kekal sampai bila-bila ye sayang....

1 comment:

  1. bagusnyeeeeeee... qila tu tau main je.. :P

    ReplyDelete