Thursday 5 August 2010

Meeting oh Meeting...

  • Petang ni saya ada meeting bahagian. Dan meeting ni menyebabkan saya tidak keruan dan gelisah dari pagi tadi. Membuatkan saya rasa agak tertekan dan tidak boleh fokus pada kerja yang tengah dibuat.
  • Petang ni, buat pertama kalinya akan dipengerusikan oleh Boss besar baru (Lady Boss baru baik pangkat). Kitorang semua tau style nya macamana, walaupun saya baru masuk sini. Aci tak kalau saya gunakan ungkapan ni, "sangat menggerunkan...".
  • Dan yang paling paling tak bestnya, boss saya ter'mc' pula hari ni. Ala boss...apsal tak nak sakit mata esok ke, lusa ke.....huh..huh...Suka-suki je, nak tetapkan bial orang nak sakit.....
  • Tambah parah, senior saya pun pegi outstation, besok baru masuk opis.
  • So, nak tak nak, saya le wakil sektor yang kena bentangkan SKT nanti ni....Huh...huh....Dinding kiri kanan semua takda ni.......
  • Camna cara nak bentang ni? Hmm..hentam je la....
Perangsang untuk diri sendiri: YA....SAYA BOLEH LAKUKAN....TEBALKAN MUKA, PEKAKKAN TELINGA, DENGAR JE APA SAJA 'TEMBAKAN' PETANG NI.......
SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEMUANYA. AMIN.

1 comment:

  1. 'BESTEST' BEST OF LUCK !

    Yes.. you can do it!

    :-)

    ReplyDelete