Friday 22 October 2010

TERLEPAS SUDAH...

Aiseyyman....rugi betul aku...

Dah terlepas satu peluang keemasan untuk bertukar keluar dari sini.

Hari tu ada kajian profiling, aku pun isi lah dengan tujuan nak minta keluar atau dalam erti kata lain bertukar dari sini.

Tang tempoh untuk keluar tu, aku pilih dalam jangka masa setahun. Ye lah, aku baru aje masuk sini, tak sampai pun 6 bulan, tiba-tiba gatal nak minta keluar serta-merta pulak. Padahal, memang tu pun..

Kiranya tempoh setahun tu, cara berlapik la..

Aku terlupa pulak dalam masa terdekat akan ada kenaikan gred.

Dan, rupa-rupanya, kajian tu diambil kira dan paling sadis sesiapa yang mohon bertukar dalam tempoh 6 bulan atau serta-merta diberi pertimbangan semasa penempatan untuk gred baru. Arrghh...rugi aku....rugi..rugi...

Apa lagi nak dikata. Nasi dah jadi bubur. Terpaksalah aku terperap di sini, untuk satu tempoh masa yang tak dapat dipastikan. Yang pastinya, biasanya orang-orang kat sini memang bertahun-tahun duduk sini...Adakah aku juga akan termasuk dalam kategori tu...Tidakkkk.......!!!!!!

Tapi, aku percaya ada hikmahnya semua tu......

Adakah statement itu berbunyi seperti untuk menyedapkan hatiku yang lara ni.......huh..huh.

p/s: Petang ni ada misi yang perlu dilaksanakan. Nak lobi tukar bahagian pulak...Habis tu tukar jabatan tak boleh, tukar bahagian la pulak...moga berjayalah hendaknya. AMIN.

No comments:

Post a Comment