Wednesday 16 December 2009

ahli keluarga baru

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, semalam tanggal 15 Disember 2009, cahayamata sulung aku adik aku, choi dgn asma, selamat dilahirkan di hospital ampang. baby boy. comel. tahniah to both of you. tahniah jugak kat abah dgn mak, dapat cucu lelaki lak. 2 tahun lepas, cucu perempuan (my lil' princess la...). dengan kelahirannya jugak, bermakna anak adik aku tu dapat title cicit lelaki pertama dalam famili kitorang. sebelum nie, atuk ngan opah dah ada 4 cicit perempuan.

actually, depa cadang nak deliver kat hospital selayang, rumah depa kan dekat sana. alih-alih, sini jer. kebetulan balik rumah mak kat ampang. tak pa, la kat mana-mana pun sama..janji selamat..

masa adik ipar aku preggy, boleh dikatakan sumer orang bagitau yang baby dia nanti perempuan. tak tau la, berdasarkan apa. tapi, kan orang-orang tua nie banyak petuanya. tengok tang bentuk perut la, seri muka la, macam-macam la. adik aku tak gi scan. saja, surprise.







balik dari hospital, singgah macdonalds. budak kecik tu sibuk nak gi. ibu dgn papa makan prosperity burger (i like...). hana makan chicken burger.


 tengah kusyuk sapu sos tomata kat daging burger


siap duduk atas meja tu...sedap sangat


aku nak inter-frame gak, hah..hah... 

No comments:

Post a Comment