Wednesday 16 December 2009

TeSis ku..

Assalamualaikum...

lega sekejap...smalam dah antor draft tesis kat supervisor aku. tapi, pas nie nak kena pulun balik pas aku trima balik draft tu. aku tau, musti banyak pembetulan punyer....lagik pun, still need add some more. kena baca lagik banyak jurnal (tang nie yang aku lemah nie..huh..huh..). ada sesapa yang volunteer nak tolong baca untuk aku tak????



tadi, my supervisor called. he already received my paper today. yesterday, klam kabut aku siapkan coz' nak kejar masa pos laju tu. if not mistaken, kalau nak barang yang kita antar sampai keesokkan harinya, kena buat kat pos opis before 3 o'clock. memang haru betul la smalam. rutin aku pepagi ngantor princess ke nursery, terpaksa ditransfer kat hubby. sibuk tahap maksima tu..daripada tengah malam, sampai tengahari aku berhempas pulas menyiapkannya. jangan tak tau, sampai breakfast and lunch pun skip. aku teguk milo segelas jer. rugi..rugi..masa itu emas...  biasa la, last-last minute, idea memang mencurah-curah..hah..hah...


sesungguhnya masa makin mencemburui aku. 27 dis nie dateline for tesis submission. orang lain buat master tesis 5-6 bulan. kitorang just 3 months. but unfortunately, for this trimester, we only have about 2 1/2 months to settle everything....huh...sesak nafas...

caiyok..caiyok...i can do it... 


p/s: klam kbut + ngantuk (tak cukup tido) + mamai = kete aku tersondol tiang kat alamanda (nak masuk parking), masa nak gi pos opis. apa lagik, calar  kat bumper dpn sbelah kanan....huh..huh.....


No comments:

Post a Comment