Thursday 17 December 2009

hAPPy BiRTHdaY SaYAng

HAPPY BIRTHDAY TO YOU....HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY TO SAYANG@PAPA@ASRUL AZLIN...

today 17th dec, my beloved hubby's birthday. yang ke berapa? heh..heh..tu kena tanya tuan punya badan....tak pa sayang, umur meningkat pun, hati kena maintain muda...
semoga:

1) bahagia slalu
2) berjaya dalam idup & karier
3) dirahmati dan diberkati-Nya dalam setiap apa yang dilakukan
4) bla..bla.....bla....(banyak lagik la. pendek kata, semoga diberi yang terbaik la..)


we love you always....


so, malam nie kita makan besar...seafood kat bagan lalang...tak sabarnyer tunggu malam...nyum..nyum...nyum...
skang nie, we all kat seri malaysia, bagan lalang. bermalam kat sini. senang, tak da la klam kbut nak balik lagik pun, boleh bawak our lil' princess mandi kolam.

apa nak order karang ek..???macam-macam dalam kepala otak aku nie...siakap stim....udang pedas...ketam black pepper...sotong goreng tepung...ikan bakar....huiii...tu menu yang aku nak. aku dah cakap kat hubby, nak order apa, order jer la nanti..tang bayar, don't worry..beres....aku blanja...makcik kayaaa....heh..hehh...hari nie kan hubby punya special day, so aku blanja la...


p/s: budak kecik nie duk tutup bukak switch lampu dalam bilik nie...macam tak penah tengok switch lak. ...tadi meragam jer dia, cam tu la kalau tak cukup tido...sabar je la...


No comments:

Post a Comment