Friday 9 April 2010

SELAMAT HARI JADI KE-3, NURIN FARHANAH (9 APRIL)

Assalamualaikum.
Wahai puteri kecil kesayangan Ibu dan Papa, NURIN FARHANAH, SELAMAT HARI JADI. HAPPY BIRTHDAY TO YOU. Moga membesar dengan sihat dan cerdas serta menjadi anak yang soleh dan berbudi pekerti mulia. Ibu dan Papa sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu.
Hari ini, tanggal 9 April, tiga tahun lepas, seorang bayi comel dan sihat telah dilahirkan. Kelahiran yang dinanti-nantikan oleh semua ahli keluarga setelah menanti selama 5 tahun. Itulah dia, Nurin Farhanah. Kelahiran yang cukup mengujakan, mengembirakan, membahagiakan buat Ibu dan Papa. Sesungguhnya, inilah anugerah terindah dari-NYA. Alhamdulillah.
Nurin Farhanah, bersyukurlah kepada Yang Maha Esa, atas nikmat usia yang diberikan. Hiasilah dengan amalan yang murni dan terpuji, semoga ia akan menjadi temanmu di 'sana' kelak.  
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan Nurin Farhanah...
Allah selamatkan kamu....
 inilah dia, sang puteri yang dinanti-nanti.....kelahiran pada 9 April 2007
Hari ini telah genap usianya 3 tahun, Alhamdulillah.

2 comments:

  1. happy besday sayang...sory aunty lmbt wish ye...semoga farhanah jd anak yg solehah..anak yg bijak dan comel..muaaahhhhhhhhh....;)

    ReplyDelete
  2. happy besday dear...wahhh besar nanti mesti pakai sekali lg topi tu ok...semoga panjang umur murah rezeki..jd anak yg solehah n hormat ibu n papa ok...bila nak main dgn dania nie??

    ReplyDelete